Hei!

Under finner du to ulike skjemaer; et for logo og grafisk profil, og et for webdesign. Trenger du hjelp til utvikling av begge deler, fyller du ut begge skjemaene.

Svar så godt og utfyllende du kan på spørsmålene, så tar vi en gjennomgang av de på vårt neste møte.

Lykke til! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og prosjektet ditt.

skjema - grafisk profil

Definer verdier, hensikt og  målgruppe
– bygg en sterk identitet

Bruk litt tid på å tenke over og svare på spørsmålene i dette skjemaet  – det vil hjelpe deg å bygge en tydelig og sterk merkevare over tid.

Identitetsdesign er mer enn bare en logo; det handler om å formidle hvem bedriften din er og hva dere står for. Når du definerer kjerneverdier, hensikt og målgruppe, utvikler vi en visuell profil som treffer riktig og bygger tillit. Dette er et viktig steg for å skille seg ut i markedet og sikre suksess på lang sikt!

F.eks. kvalitet, tillit, innovasjon, lekenhet...
Hva ønsker du å oppnå, og hva er den største drivkraften bak det du gjør?
Hva er det viktigste du tilbyr som dine kunder trenger eller ønsker seg?
Skal de se på dere som profesjonelle, kreative, trygge eller noe annet?
F.eks. en følelse av tillit, glede, spenning, ro eller noe annet?
Beskriv deres alder, interesser, jobb, kjønn eller andre viktige trekk som definerer målgruppen din.
Hva er det som gjør at folk velger din bedrift fremfor andre? Tenk på unike fordeler eller egenskaper.
Hvordan ser du for deg bedriftens utvikling og hvilken posisjon vil du ha i markedet?
Har du noen preferanser som kan formidle bedriftens identitet på en god måte?
Tenk på logoer, nettsider, eller profiler som du synes reflekterer det du ønsker for din egen bedrift.
Har du andre kommentarer eller merknader som du tenker er fint å ta med i prosessen?
Well done! Takk for at du tok deg bryet med å svare på spørsmålene - nå kan du glede deg til jobben begynner. Du hører snart i fra meg!
Huff da...! Noe gikk visst galt her. Prøv igjen, eller send meg en epost.
skjema - Webdesign

En virtuell resepsjon som inviterer kunder til din virksomhet

Din nettside kan sammenlignes med en digital resepsjon for din bedrift hvor kundene kanskje får sitt første møte med dine tjenester og produkter.

Ved utvikling (eller redesign av eksisterende) nettside er det visse ting en bør tenke over før arbeidet starter. Å svare på spørsmålene under gir viktig innsikt som sikrer at nettsiden møter dine behov. Klarhet om mål, målgruppe og preferanser gjør det lettere å lage en nettside som både ser bra ut og engasjerer besøkende, og som støtter dine forretningsmål.

Hvis ja, skriv nettstedsadresse / lim inn link under
Skal vi gjenbruke innholdet, eller trengs det å lage nytt?
Ønsker du å selge produkter, informere kunder, tiltrekke nye leads eller skape engasjement rundt et spesifikt tema eller lignende?
F.eks. fylle ut et skjema, kjøpe noe, melde seg på nyhetsbrev, eller ta kontakt?
Kan gi innblikk i din visuelle stil og funksjonelle preferanser.
F.eks. nettbutikk, artikkelsider/blogg, kontaktskjema, flerspråklig innhold, integrasjoner med tredjepartstjenester og sosiale medier.
Ønsker du et system der du selv kan oppdatere innholdet, eller skal dette håndteres av en webansvarlig?
Har du andre kommentarer eller merknader som du tenker er fint å ta med i prosessen?
Hurra! Takk for vel gjennomført! du hører snart i fra meg :)
Ai, ai, ai.... Huff da! Noe gikk visst galt. Prøv igjen eller send med en epost.